Wednesday, March 28, 2007

cafe

Few days after payday and I think I already spent half of it on car, bills, and etc...*sigh*...so cepatla my purse jadik kempis balik...hehe

Hmm...I almost cried soon as I ate that nasi goreng I bought from the cafe. Was it my tounge...nape tak rasa garam or rasa apa2 sekalipon nasi tuh, it tasted like nasi yg di gaul minyak semata2....yes i almost cried. To that extend x sedapnya. Kedekut nak mampus bila masak. What a waste of money. Patutnya x byr sewa, and tax blh la jual dgn harga dan kualiti yg berpatutan. Aku nak beli donut dia x kasik, he said x letak gula lagi...aku pedulik apa ada gula ke takde, letak jela apa susah sgt klu nak letak pon. Idiot ka apa. I dont have much choice then to go that stupid cafe, coz hubby needs the car today. I'll prolly just eat maggi asam laksa for lunch. Lagi sodap...hehe

Gtg...have tonnes of things to do...

3 comments:

Izham Miyake said...

betul tu..

sekali sekala bila makan x sedap nak mengamuk je rasanyakan?

mai said...

ops, sorry lama x update. x perasan...busy beeee....yolahh tuh...a'ah mmg nak mengamuk je klu mkn kat kedai x sedap..rasa tamau bayor jer...hehehehe

Izham Miyake said...

i pernah tau x bayar.. tapi bukan pasal x sedap.. pasal dah sejam i suruh dia datang hantar bil x datang2...

bukan sekali panggil.. 8 kali ada..

so salah sape ek.. dia tak nak duit la tu.