Pagi tadi saya dikejar oleh postgrad office...kihkih
Petang ini di kejar oleh boss, pelik awalnya saya yg mengejar dia ttg urusan gred pelajar tapi dia x ada jadi x dapatla jumpa dia. Ada macam cerita hindustan pula aksi kejar mengejar ini..he he
Dan baru tadi, the insurance guy just called me, hmm... dikejar lagi...
Angkat kain, lariiiiiiiiiiiiii!!!!!!
p/s: maybe i should tell him i have decided to buy takaful for my girl.
7 comments:
Haha, what we need is couple of palm trees and background music. Your images bring a smile to me, next time ums and sktm chase me, I'll imagine a huindustani movie in the mountains :)
Selalunya ornag yang kena kejar nih sbb dia famous... maybe u are in that category... :)
Dikejar postgrad office n boss are scary.. tp insurance guy.. so annoying kan..
LoveBuddhaBear: Yup next time if I need to chase you in the future, I'll prefer the bollywood style and u'll be seeing aishwarya rai in action! Ha ha ha..
Kam: Bukan fames-lah, but selalu need to be reminded. Pelupa betul these days. He he
K.Irma: ya betul tuh, insurance guy can be scary sometimes, any salesman for that matter. Bukan anti mereka nih, but when they become VERY persistent I jadik fening! :P
Betul2 macam ceta hindustan cuma tiada lagu ja kan zura time aksi kejar2 tu kalau ada lagi GEMBAK kan...hahhahha..cian ko
ya bah geng, kalau ada background music lagi best kan.. pa crita conference??
gini la cetanya...aku mau BERHENTI jadi secretariat...aku ndak boleh bekerjasama dengan dua BOS ni...ndak faham betul22...
Post a Comment